Mina kap är hemma..

Fick gjort det jag skulle. Känns bra.

Först bort till Ica. Flaskpantning, postning av FKbrevet samt hämtning av mina nya kängor och den nya Minette Walters boken jag budade in förra veckan till ett betydligt billigare pris än i handeln för tillfället :)

O jag är kär i mina kängor!!


*när det är som vackrast*

De passade som foten i skon och dessutom finns utrymme för tjocksockar till vintern om det skulle behövas :) De är bra mycket lättare än jag trodde och vet ni.. jag gillar mina nya skor!!
Sen är jag fundersam på om de någonsin ens varit använda. Sulan är så ren så ren och lädret/skinnet finns inte ett enda märke på!



Boken så vart i lika fint skick den. Har alla Minette Walters utgivna böcker och denna vart efterlängtad då det enligt mig dröjt aningens för länge sedan senaste boken.. men nu ska här toksträckläsas!!



Om ni råkat glömma så är jag rätt nöjd över kängorna högre upp på sidan.




Kommentarer
Postat av: Silver

ah där har vi dom coola pjuxen :).

Läser du mkt?

2008-09-25 @ 02:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari