Minette Walters

Läst har jag alltid gjort sedan jag vart tinytiny liten. Böcker i stora lass har avverkats. Men jag tror endast det är Minette Walters som jag skaffat bok efter bok så snart den kommit ut.
Minette Walters skriver kriminalromaner som är lätta att följa, väcker intresse och lässug och fångar en omedelbums. Idag har hon kommit ut med totalt 14 böcker men någon extra favorit har jag nog ej. Minns ändå att jag tyckte "Djävulens Fjäder" vart snäppet mer lockande än de innan. Nu ska jag ge mig på nya "Kameleontens Skugga" och yppar efteråt vad jag tyckte om den.



Minette Walters Hemsida
Minette walters Wikipedia


Kommentarer
Postat av: nina

Tack! Jag har hållt på ett litet tag. Gick en kurs i silversmide, men det jag har gjort här är inte i riktigt silver. Jag har inte riktigt lärt mej hur den är sidan fungerar ännu, men det tar väl en stund. Va fin din sida är! Hur får man dit en klocka?

2008-09-23 @ 19:57:13
URL: http://sallsynt.blogg.se/
Postat av: Julia

ha en bra dag!

2008-09-23 @ 20:25:38
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari