Mot jobbet..

Snart till jobbet igen för natt två av tre. Lena messade att hon skulle jobba :)

Blev sådär småsugen på något nu här i min soffa. Tanken virvlade förbi översta hyllan i skafferiet, råkar jag inte ha 3 burkar Pringles där måntro. Borde skärpa mig.. fick sånt fint peppvykort av Therese förut så tänker jag på chips nu! Fy mig!

Bara vänta ut tiden så jag inte hinner innan jag ska iväg.

Imorgon måste jag skärpa mig och få kommit mig ut o få lite luft, annars blir jag helt försoffad!
Ner till centrum o få gjort lite ärenden.

De här vart ju inte svamligt.. men godnatt alla ni som får sova!!


Kommentarer
Postat av: sebbe

okey:) ..haha pringles lager är bra

att ha;P

2008-09-23 @ 00:01:45
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari