Möten mest hela dagen..

Trötter nu..

Först möte BUP och strax därefter föräldramöte på skolan. SnällMalin passade kiddos och gav mig dessutom skjuts till skolan och hem igen i regnet.. o dessutom stod det paj o kaffe och väntade när vi kom hem igen :) Vilken kväll.. pajen vart det godaste på länge helt klart!!

Nu barnen somnat äntligen och jag är lika trötter som de.. så blir inte långlivad här.. men som alla kvällar hoppas jag på en bättre bloggdag imorgon. Imorgon är förresten min långledighet slut och jag ska jobba igen.. fort det går, 9 dagar puts väck!!



Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Kommer alltid ställa upp,, just skriiik vettu! Löve u, krams

2008-09-11 @ 08:59:58
Postat av: sussie

Åh...va var det för paj?

Jag ska baka nåt idag...kanske skulle göra nån god paj o lite vaniljsås eller glass till... DET skulle mina kids gilla!! Tack för tipset!

Kram

2008-09-11 @ 09:43:29
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: MissKalila

Stärk dig som kvinna. Läs mitt senaste inlägg! Länka gärna ifall du också tycker att det är viktigt!

2008-09-11 @ 11:21:14
URL: http://misskalila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari