One done, one to go...

Jag vart så glad förut när jag vaknade, en blick på klockan och jag hade sovit längre än vanligt.. trodde jag!
Jag hade sett fel på en timma, en dyrbara 60 minuter sömn. Så 6 timmarsspärren bröts inte idag heller tyvärr.. nytt försök till morgonen igen!

Hade en väldigt bra natt, all heder & joy åt mina workers.. vad hade natten varit utan dem!!
Therese försökte vara lite småseriös på morgonkvisten och undrade lite vänligt om inte jag oxå skulle börja dissa godis för att nå objekt kamera.. lite lockande jo. Men nu.. nu när jag vaknade och jag helst vill trycka in en stor fet kaka i käften, då verkar det där förslaget mindre bra. Att ens kropp har kopplat greppet om en så.. ne ändring!!

Så ingen kaka, vet att du ligger och lurar där i skåpet.. men idag får du ligga kvar!
Frukost och kaffe så kanske sockernivån lagt sig på en behagligare nivå..


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra där tjejen... Nu kör vi den smala vägen.. har själv kämpat i dag, ligger en choklad o bara ropar på mig från skåpet=) Men icke, nu ska de bli andra bullar... äta nyttigt o träna. Tack för en väldigt kul natt!!! Kramis=)

2008-09-17 @ 18:25:20
URL: http://ahsfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari