Plask i eftermiddag..

Kevin vart trött imorse..
Vår nya vana trogen så väckte jag honom innan klockan hade hunnit slå 6 och vi la oss tillsammans under täcket ute i soffan med marsvinen för morgongos. Men idag vart Kevin så trött att han somnade istället för att kela marsvin.. Rätt trött själv så vaknade till med ett ryck efter en halvtimma, bra tajming och hann gott o väl.

K fick en ide om badhuset idag. Jag vart mer tveksam eftersom vi ska åka till Dalsland i eftermiddag men vi kompromissade och kom fram till att vi kan ta en sväng dit när skolan slutat, men att de badar på egen hand och jag sitter vid sidan av. Känns rätt onödigt att betala 50:- för mig när vi måste gå upp igen efter en timma.
Men badhus verkar det bli idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari