Räkdags..

Igår eftermiddag fick jag ett stort sug efter räkor!
Sådär färska räkor, aioli och bröd. Behövde inte övertala D alltför länge utan han kunde oxå tänka sig sa han:)
När barnen blivit hämtade nerifrån stan där vi vart och besökte modern så pinade jag in mot centrumcentrum till fiskbilen dit D hade kommit först och precis handlat klart när jag dök upp. Promenixade (skavsår) ut till D och åt som tokar. Vart riktigt riktigt gott!


*Donns äter räkor och tittar Family Guy*

Blev så mätt att jag inte ens rörde den B & J glass som fanns kvar, då är man mätt!

Jonnis: B&J glass finns på Hemmakväll i centrum och på Maxi på Torp, de ställen jag vet om :)

Kommentarer
Postat av: silver

ohhh räkkväll lät mysigt!! haha då var du mätt :) om du fick hoppa över glassen..



tackar tackar.. ska chacka den glassen

2008-09-30 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari