Se in i framtiden..

Jag riktigt glider fram i mitt framtidsseende just nu.
Jag visste stensäkert precis som i tisdags vad som skulle komma med posten. Sa det till Kevin imorse vid skolan att idag kommer nog jultidningarna. De som känner Kevin kan intyga att det är inget man yppar om man inte är tvärsäker att det skulle ske, vilket liv det hade blivit om de ej inträffat.
Men känslan sa mig det och idag damp inte bara ett förlags jultidningskatalog ner utan 4!! olika som Kevin beställt sedan lång tid tillbaka på nätet!



Gissa en gosse som kommer ha fullt upp när han kommer hem från skolan med att välja ut det förlag vars premier lockar mest. Antar att boys är rätt sysselsatta i eftermiddag. O stackars grannar som åker på dena plåga redan första veckan i September!!


Men tufft att känslan håller i sig fortfarande. Innan har jag bara känt av vad som ska ske små korta stunder, men nu har det hållt sig kvar länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari