Tror, men inte på allt!

Ända sedan jag vart riktigt riktigt liten har jag känt av att det finns något annat. Om jag är extra mottaglig eller ej kan jag inte svara på, det är bara så det är och alltid varit.
Så jag är nog ganska öppen mot det "okända" och accepterande. Kommande seansen med Terry Evans ser jag fram emot med nyfiken förväntan.

Men.. bara för att jag tror på det övernaturliga så innebär inte det att jag köper allt med hull och hår. En sådan person som jag stoppat in i det facket är mediet Jörgen Gustafsson. Jag vet inte vad det är men i mina ögon känns det mer som han bara gissar sig fram. Något hos honom är inte förtroendeingivande och det ger mig en kall känsla. Tror knappast att alla som utger sig för att vara medium har en speciell gåva utan stort mörkertal skor sig nog på sökandes bekostnad.

Aftonbladet hade en undersökning där läsarna kunde rösta på om de tror på spöken. Hela 47% av de som lagt sin röst uppger att så är det. Att så många som 47 % tror på spöken. I och med detta gjorde AF en artikel med just Jörgen Gustafsson om detta faktum. Men se till bilden de lagt in, blir ärligt mörkrädd. Något känns inte bra..
Nu finns det säkert människor som blivit hjälpta av Jörgen och upplever honom som ärlig och seriös, och er upplevelse är jag inte ute för att tracka ner på. Men för mig ger han mig kalla kårar längs ryggraden!!

Läs gärna Aftonbladets artikel här!



Kommentarer
Postat av: Anonym

chunkey monkey..låter mumsigt, det får bli den nästa gång..kul blogg föresten =)

2008-09-23 @ 14:48:32
Postat av: Maja

hej älskling! jag har det sååå skönt. Sakna!

2008-09-23 @ 17:36:56
Postat av: Carina

<a href="http://www.vof.se/forum/viewtopic.php?t=4351">Terry Evans: Storseans eller Standup-comedy?</a>

2008-10-23 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari