Självscanning!



Ni vet morgonhandling enligt rutinerna.. men idag var någonting nytt!
De hade öppnat sina nya självscanningskassor för de som ska betala med kort, så fick testa på.
Betyget klart smidigt även om jag nog upplever att det går fortare i en vanlig kassa, nedpackningen vart oxå småbök då man fick packa ner i den ordning varorna plockades ur korgen.. men tror nog detta system kommer gynna minskande kassaköer då det nu finns 5 nya kassor att använda sig utav. Jag som alltid betalar med kort :)


Kommentarer
Postat av: Silver

Ah så du tyckte det var smidigt :) jag såg att dom ville att folk skulle prova det nya scannings kassorna när jag var där i veckan. Kommer man bara in i systemet så är det nog bra! Många gånger är det halvlånga köer! Det är mkt folk på willys.

2008-09-21 @ 04:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari