Ska vi baka?

Jag vart nog trött igår, inte på humör för något alls.
Efter jag diskat all disk, skämdes en aning när jag tänkte på hur längesedan det vart sist.. men ej varit hemma något denna vecka alls känns det som. Jaja, efter jag diskat vart det läggdags för barnen så la mig med dem. Och somnade. Vaknade till 21.45, inte så sent egentligen men kroppen vart som en seg kola så bara släckte ner och somnade om igen.
Kevin vaknade till 07.50 så inatt har jag ändå fått sovit över 10 timmar, trevligt.

Nu ska vi snart äta lite frukost innan vi ska åka iväg och handla lite mat och annat behövligt. Fick ett litet sug på att baka idag. Jag röstade för bullar, William för kladdkaka och Kevin för dumlekakor. Får väl se sedan vad vi kan få åstakommit utav dagen.
Lägesrapport just nu: William nyduschad och påklädd, Kevin i duschen och jag ska fixa iordning frukost innan det blir min tur sen i duschen så vi inte ser ut som spöken när vi ska ner till stan.

Vad gör resten av världen denna vindiga höstlördag??

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Legat bakis till 12 slaget,, plock städ doningar sen,,

Tanke på blogga sen me (när orkar),, igår hos frissan, så är förändrad,, lite iaf,, skratt. Va på tiden, ej klippt mig på flera år hos frisör,, nu ska de bli ändring,, funnit en toppen frisör plus billig. Vill ha långt friskt hår:-)

Nu dricks kaffe,, ska snart valla Diesel,, sen kommer middagsbudet;-) Blir McD pga mitt matthet att laga middag idag. Vi får ses typ NU igen! Krams

2008-09-27 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari