Skit rent ut sagt..

Jag har ett nytt projekt i tanken.. som snart måste bli verklighet!
Min vardagsrumsmatta räcker i vanliga fall med en dammsugning så är den ok.. men vad som hänt nu är mig veterligen okänt! Om vi skulle ta prov på vad för slags fläckar som rymmer sig där på hade vi nog blivit förvånade både en och två ggr. Vi har mörka, ljusa, färgglada, hårda, mjuka, runda, avlånga, platta och upphöjda fläckar!!
Så varför inte ta med sig en hink med yes & ajax och skrubba rent bäst det går och hoppas på en förvandling, före/efter bild är nog tvunget!

Sen så är det dags att svappa av egentligen hela lgh trots att det inte vart längesedan, men någonting verkar ha attackerat vår boning, som ett utbredande skitvirus förprogrammerad att överta minsta cm yta.. troligtvis är det något som lever i symbios med små pojkar!!

Kommentarer
Postat av: sussie

Svar: Jag har ALDRIG varit så trött som jag var i natt...sov nog för länge. Jag brukar sova till 15-16 tiden annars... DET är att föredra! : )

Ha det gott!

Ps. Jobbar du oxo natt?

2008-09-10 @ 15:23:41
URL: http://nattmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari