Som på Espressohouse..

Vart längesedan jag smaskade i mig en sån wunderbar frukost..
Har inte upptäckt Willys plockbrödmonter förren nu. Där fanns en slags grov fralla/franska som liknade den de har till frukost på Espressohouse. Magen suktade efter en sådan och fick försöka efterskapa bäst jag kunde, så även creme cheese och björnbärsmarmelad åkte ner i korgen. Fick ta björnbär då de ej hade boysenbär som det egentligen skulle varit men så så.
Min frukost fick med beröm godkänt, gjorde ingenting med björnbär utan den passade bra ihop med cremecheesen :) Nu åt jag betydligt mer än jag borde ha gjort men idag är det en svulllardag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari