Sömn

Min sömn efter jag jobbet är ju som sagt sisådär.. max 4½ timma så är jag vaken sedan, fast det känns som jag sovit jättelänge när jag vaknat. Någonstans lurar jag kroppen.. för jag är trött.
Vaknade innan 13 idag, som vanligt med andra ord. Slöade runt till kl 15 då jag for ner till stan. Tänkte vattna blommor och lägga rätt posten i moderns lgh. Där inne vart det så tyst och fridfullt så damp ner på soffan i brist på annat att hitta på. Soffan vart mjuk och tystnaden borrade sig in i mitt huvud och slöt så ögonen. Slumrade fram och tillbaka innan jag somnade helt. Väcktes av mobilen 2 timmar senare, boys vart på väg hem. Inget annat att göra förutom ta närmsta buss hem.
Nu hemkomna, fått duschat W efter långhelg hos C..
Snart är det natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari