Sovit

Så jag har vaknat nu..
Lämnade K till sjuk C och W till skolan innan jag åkte hem och dök ner under täcket igen.. så trött, dessutom smaskigt halsont!
Vaknade till av mobilen, mer död än levande när klockan vart 12.30. Ringde C ang ändring av dagistider o då sa han att han skulle hämta W så moi gjorde en repris in under täcket igen.
Nu är jag vaken, med nästan inget halsont alls men hungrig.. så ska göra mig lite frukost i form av pannkakor o sen få tagit en dusch så jag piggnar till.
Sen får jag se vad kvällen bjuder på innan jag ska jobba igen..!!

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Såg K imorse strax ef 8 när vi skulle åka till skolan,, TROR han såg oss. Vilka söner du har, dom e guld!

Natti krams från slutkörd morsa från "söder",, om dig iaf,, fniss

Imorgon tjej kväll, kom gärna förbi om du ej måste jobba;-) KRAAAAAAAAAAAAAAM

2008-09-11 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari