Tacos med annat

Om jag hade haft sug att blogga igår kväll hade jag inte lyckats hur jag än velat, jag vart så trött!


Efter tvättandet vart klart for jag iväg och plockade upp barnen med avfärd mot badhuset. 1½ timmas plask med mig på land och sedan vart de ganska nöjda. Denna ggn bestämde de sig för att byta om ensamma på herrarnas vilket gjorde att jag lugnt kunde sitta ute i entrén och vänta in dem.
När de kom uttrampande gick vi till moderns lgh för blomvattnande och postplockare innan vi gick på presenthandling till kusinerna som fyller år nu i helgen.
När vi kom därifrån vart de Willys en sista gång innan vi kom hem, då vart klockan närmare 17.30!!

Tacos tills magen hotade spricka, väldigt väldigt gott och väldigt länge sen sist!
När disken vart avklarad damp jag ned i soffan och där satt jag tills barnen kom in kl 20 och skulle se Jönssonligan på tv. Då förflyttade jag mig in till sovrummet med fåglarna och la mig vågrät i sängen med en bok.
När filmen vart slut vart även barnen trötta. K låg och pratade med mig i sängen då jag tyckte det blev väldigt tyst utifrån vardagsrummet.. smög dit och visst hade John Blund besökt lille W som snuffsade så gott där i soffan :)









Sen vart de mer eller mindre godnatt för oss alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari