TvShop

Kevin har gjort en ny upptäckt: TvShop!!

Kommit på honom flera ggr med att sitta och titta på städhjälpmedel, kuddar, träningsredskap osv, tydligen är det fashinerande. Okej, ska jag vara riktigt ärlig kunde jag i ungdomans dagar oxå lägga en stund då och då på tvshopstittande. Men då vart det mer juicepressar och lårtränare som vart aktuellt :)

Hörde honom prata med William när jag slevade ihop lite frukost förut:
"Tvins är jättesnälla just nu!!  Nu släpar de hem sakerna ända till dörren!!"
O ja, i detta kalla ohjälpsamma samhälle kan det nog för ett barn vara en himla vänlig gest :p

Sedan vidare:
"Undrar om man kan använda den där moppen i soffan.. då blir mamma glad!!"
Moppen han talar om är H2O Mop för endassst 999:-
Uppenbarligen har mitt prat om att marsvinen och deras kiss är bannlysta i soffan nått in när han nu ser lösningar på problemet :) En H2O Mop!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari