Half Baked

Det blev Ben & Jerry igår :)
Men inte någon av de smaker jag hade tänkt. Donns kände mest för Cookie Dough men då denna vart slutsåld fick det bli annan med kakdeg i.. Half Baked!
Det här vart inte illa alls, klart godkänd förståss. Åt halva förpackningen och lämnade snällt in den i frysen igen eftersom D inte vart sugen..!?!  Frukostglass vart det första som dök upp i skallen när jag vaknade men lät bli. Får väl se om det finns någon kvar ikväll när jag kommer ner till D igen.. kanske är det någon som tar den som middagsglass, vad vet jag :)



Kommentarer
Postat av: Silver

Ah den sorten måste testas :). vart köper du glassen?

2008-09-26 @ 03:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari