Beroende..

Här är ett konstaterande!

Jag kommer aldrig skaffa mig en mobil som inte har radio i sig!
Har ett fett minneskort men det spelar ingen roll.. när jag diskar, städar eller färdas från A till C via B så känner jag mig naken utan radion i min mobil och mitt headset. Att enbart använda mig av utbudet jag fört över till kortet gör att jag känner mig begränsad.. jag kräver flera olika kanaler att zappa mellan för att finna den bästa låten just för sekunden och för att kryssa runt reklamen. Men aldrig att jag lyssnar på radio från vanlig radio när jag är hemma..

En fundering bakom detta: behöver jag avgränsa mig från alla andra, in i min lilla sfär där jag kan begrunda och iakta utan att vara delaktig, en ursäkt att få vara tillbakadragen?
Mycket möjligt..

  

Använder fortfarande mitt headset som följde med W800i då jag tycker detta slår de andra jag har stort. Har sett att sladden börjar tappa ytterhöljet på sina ställen och att det ibland vill glappa sig lite. Men när man då tänker att jag snart använt dem flitigt i 3 år är det ganska så bra kvalitet ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari