Mina nya arbetskläder..

Jag måste bara få visa mina arbetskläder jag fick idag :D
Jo jag vet att de måste lämnas tillbaka om jag slutar men just dessa är sprillans nya som bara jag valt ut och tänker vara glad o stolt o se dem som mina ändå..!

Mina sveinefina herrbyxor i svart färg. Verkligen bekväma och stilrena.







Min blå tröja/tunika.. stilren även den..



(se vad långt hååår :p)

Och så den röda..



Nu är de präglade med "Uddevalla Kommun - Socialtjänsten" Men även det har de gjort snyggt..
Enda som saknas är ett par extra byxor så hade allt vart pürfekt, men man får vara glad för det som fås i denna kommunen. Bättre än ingenting..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men vilka snygga kläder ni fick... vi fick enbart välja färgerna blått eller beiget på byxor, sen tog jag en röd pike tröja, sen va vi tydligen tvungna att ha en hemsk väst... men tyvärr vägra använda den.. kram

2008-09-12 @ 15:44:06
URL: http://angelstars.blogg.se/
Postat av: MissKalila

Åh, vilken långt hår! Skiter i dina kläder. :P:P Men håret, shit gumman!

2008-09-12 @ 18:35:15
URL: http://misskalila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari