Matematik

Jag vet att jag låter redo för dårhuset men chockerande som det är funderar jag på att börja plugga upp mina matematikkunskaper. Märker ju hur hjärnan börjar stagnera så behovet är stort att få igång knoppen igen.. o då genom matematik. Helknas, jag är fortfarande skoltrött!!

Men nu finns suget där och medans jag fortfarande har det inom mig ska jag rota igenom förrådet imorgon efter mina matteböcker från gymnasiet och på egen hand se om jag kan få tillbaka lite som glömts bort.. o när jag sedan känner mig redo ska jag köpa in Komvux Matematikböcker 3000 på Tradera och sedan anmäla mig till kurser och se hur det går!

Nu får vi se vart den här tanken hamnar i slutändan men just ikväll känns det här lockande!!

Kommentarer
Postat av: MissKalila

Nog finns det väl intressantare saker än så att plugga! :P

2008-09-02 @ 22:17:10
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Hans

Ja, jag gillar den brittiska humorn i den. Samma som i Notting Hill och BJ's dagbok.

2008-09-02 @ 22:52:35
URL: http://www.metrobloggen.se/hanslj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari