Donns & Jag

Vart nere hos Donns en liten sväng innan jobbet igår kväll. Fick tillbaka min mobil jag lämnat kvar där med anledning att minneskortet skulle fyllas upp med bilder bla från D kontor, lite viktig verkar han allt :p

Förra veckan försökte jag mig på att fota oss tillsammans för första ggn.. det gick sådär!
Använde min W800i vilken jag alltid tyckt haft så bra lampa vid mörka miljöer. Jag är van med det starka ljuset vilket D inte riktigt vart. Så inget kort blev egentligen lyckat. Antingen tittas det bort eller halvblundas från herrns sida, vilket verkligen förmedlar vilken glädje han känner över att tvingas vara med på kort igen :)
Men vi befinner oss iaf på samma bild, är väl första beviset att vi befunnit oss på samma plats vid samma tillfälle..







Som synes är det bara jag som ser in i kameran, ser inte alls fånigt ut nu..

Igår blev det inga nya kort tagna där vi båda ingår som motiv på samma gång, kändes som ett smart move och inte pusha så ;D
Däremot offcourse vanliga obligatoriska..



Letade fram lite kort från yngre dagar och fick bla fram ett nr av Kungälvs-Posten.
Inte en riksledande tidning men ändå är det en papperstidning som säkert många i Kungälvsområdet läser.. o där hade de fått in en artikel på Donns för något år sedan, tydligen vart de även något reportage i Bohusläningen med men det hade jag missat. Lilla bilden iaf.. o så mage till o påpeka mitt fotande :p



Jaja enda tidningsflashande jag själv vart med om vart i den säkerligen mindre Lysekilsposten.. men det vart många år sedan och ett helt annat liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari