Utklassad..

Jag har alltid vetat det men nu fick jag det dessutom bevisat det också!
Jag är urkass i allt som har med fotboll/hockey på tvspel!

Nyss blev jag klart utklassad i Fifa av William 6 år, på amatörsvårighetsgraden.. ska allså vara det enklaste! Dessutom snackar vi Fifa 2003, tekniken kan väl knappast vart lika avancerad då som nu..
Slutställningen blev 7-2 där William gjorde alla nio målen på egen hand. Tacksam mamma att han iaf fick klämt in två självmål så nollan spräcktes.
Vilken underbar start på denna lördag insvept i drypande regnmoln..




Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

TV-spel som är så kul! : )



Fortsättning om TE och det:

Jo jag har varit på en hel del seanser. Här i stan finns en liten förening med träffar varje termin så det brukar bli seans 1- 2 gånger om året. Men jag hade aldrig fått något budskap innan. Kanske för att det alltid är fullt med folk. Men att få det av just TE, som jag tycker verkar så bra och seriös, var verkligen stort! : )

2008-09-06 @ 13:10:42
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Silver

Ah men så äger du i mario kart oxo

2008-09-07 @ 06:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari