Vägen utför..

Nu börjar jag snart tycka jäkligt synd om mig själv.. vart leder de här egentligen? Är de motorvägen mot ett eget rum på demensboendet Trubaduren?
Kom hem från jobbet och började portionera ut mat till fåglar och marsvin och damp ner i soffan för den obligatoriska morgonsurfningen.
Fick för mig att ta något o äta och gick ut till köket - där visst kylskåpet står på vid gavel o har gjort i en kvart!
Ja menar, inte verkar det bli bättre inte..!

Är nog i behov av min långledighet nu..

Kommentarer
Postat av: Lillsnärt

Det e fler än du snärtan. Igår ringde jag nästan polisen när jag kom hem. Fick inte upp dörren hem efter jobbet då jag upptäckte att "någon" hade låst dörren i extralåset som finns. Någon måste varit inne i lägenheten medan jag jobbat! Rädd som en barnunge ringde jag både Niklas o mor... efter genomgång av lägenheten o efter en stunds nedvarvning av hjärtat kom vi fram till att det måste varit jag som låste extralåset istället för det vanliga när jag gick hemifrån. Hjälp! Vart ska vi hamna!

2008-09-02 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari