Vatten eller sörja.. who knows!

Jag vaknade till, mer än vanligt. Måste bero på solen som lyser så fint, ljuset bekämpar tröttheten. Inte för att jag hållt mig ute och utnyttjat det fina vädret.. men det fick fart på mig ändå!
Innan jag visste vad jag gjorde hade jag tryckt ner min långa tunga skitna trasmatta från köket ner i badkaret och fyllt upp med hett vatten. Lite VIA och man väntar sig mirakel. Mirakel kommer jag få i form av muskler, satans vad tung en våt matta blir!
Jag önskar jag kunde ge er en rättvis beskrivning på färger från vattnet runtom.. eller kanske jag borde låta blir för er kräkmagade. Men alltigenom fashinerande process att tvätta såhär för hand. Nu ligger den sköljmedeldränkt i karet med förhoppning att den ska ta åt sig lite av väldoften innan det blir operation urvridning.. vad tusan har jag gett mig in på!
Nu när mattan avlägsnat sig så fint från köket kan jag nog om jag sätter fart få skurat medans det är fritt fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari