Sista inlägget hos Blogg.se

Såhär är det..

Eftersom jag inte får det att fungera, (frustrerad ja) så har jag att efter lite övervägande beslutat mig för att skapa en ny blogg. Först var jag inne på att enbart ha mina foton där i men tror jag kommer uppleva det som bökigt med att ha massa olika bloggar att publicera i. Så bestämmer mig för att låta denna vila och helt enkelt börja där jag slutade då i den nya.
Min vipblogg kommer finnas kvar som innan och kör en länkning till den adressen om någon nu glömt bort den, de ggr det är nya inlägg där i.

Den här bloggen kommer jag ha kvar, vill inte kasta bort det som varit.. inte ännu iaf.

Ännu har jag bara fört över 365 Foton utmaningen så finns ej mycket bloggat.
Från och med nu börjar jag där i..

Välkomna!

http://noashine.blogspot.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari