Då var det dags igen..

Ja det gick ju fort det här. Nio dagars långledighet och nio dagar med pojkarna till ändo. Får säga att det har varit en positiv period den här gången. Bråket och tjafset har varit minimalt mot det kan vara och barnen har varit så rediga med att åka till och från skolan på egen hand varje dag :) Hemma har det varit mer snälla ord sammanfattningsvis har det varit gladare.

Ska iväg till jobbet om en timma cirkus. Jag är glad att jag fick några timmar extra sömn på förmiddagen för de lär behövas. Känner mig redan lite slö men borde gå okej eftersom jag suttit uppe länge om nätterna, borde ha rytmen i mig redan.

Halsontet ligger där bak och påminner mig om att inte tro för lätt på att det snart ska gå tillbaka. Kände idag hur det enbart är vänster sida som är påverkad. Vänster sida i halsen, vänster bihåla och vänster huvudvärk :p Att ha det lite såhär småmesigt i evighet stör mig så ska nog lägga mig i massagestolen inatt, då brukar förkylningen få fart när kroppen knådas och blir omtöcknad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari