Frostning..

Igår var en riktig shittusdag. Började iof okej men ju längre dagen led desto mer trött blev jag. Det enda nyttiga jag fick gjort var de 4 maskinerna med tvätt och pizzan till middag. Resten av tiden känns det som att jag låg och tittade på hur nedladdningen gick upp och ner i hastighet, upp och ned i hastighet.. kanske den går ännu lite högre upp nästa gång det stiger, nehe inte.. men nu kanske! OSV..

Idag har det börjat bättre och jag har varit lite småredig och fick tummen ur och började frosta av min frys på förmiddagen. Ser ut att ta en stund vad det verkar.
Jag borde kasta av mig pyjamasbyxorna och ta en dusch, attans att det ska vara så motigt.
Men nu ta tag i denna dagen, kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari