Glad och Tacksam

Jag är så glad över alla de positiva kommentarerna om min allra första FotoTriss. Fast lite extra glad blev jag av en kommentar lite tidigare idag.

"Wow! Otroligt coola bilder - ursnyggt! Ring IKEA, de har säkert tröttnat på stenbilderna..."

Det kändes så roligt och förvånande att höra. Innan har jag inte ens tänkt så långt som att någon annan skulle ens vara minsta intresserad av mina bilder. Nu tror jag fortfarande inte någon skulle vara det men ändå har jag stor glädje att få höra dessa ord även om det är ren skär rappakalja :)

Så tack! Tack alla ni som skrivit så snälla saker om mina nybörjarfoton..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari