Hjälp, tips, förslag..

Jo, jag behöver tips!

Hur spenderar jag bäst 620:-? Det ska vara till något roligt, eller allra helst en rolig upplevelse? Det kan vara antingen för två vuxna eller för de två vuxna samt två barn. Summan kan vara mindre än den nämnda men även något högre oxå om det skulle vara något jätteroligt så det är värt det.

Någon som sitter inne med något fyndigt förslag? Själv fick jag tanketorka så fort jag började fundera..
Kan vara nästan vad som helst bara det upplevs som just underhållande, roande eller roligt :)


Kom nu med kloka idéer vetja!!


Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Genrepet kanske, finns både fredag och lördag

ORIGIN=" rel="nofollow">http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GOT13804SCA02071&CLORIGIN=

2009-01-16 @ 07:39:04
Postat av: Glömska tigern

OM allt går ra me D för dig,, så har vi en liiiiten tanke på få vakt fr åka dit,, så nu blev jag rörig,, skratt

2009-01-16 @ 07:40:36
Postat av: jimmy

pannkakshuset i björnerud, frändefors, brålanda. Fantastiskt, tar med min familj dit OFTA. ät så mycket du orkar för 60 kr.

2009-01-18 @ 04:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari