Kan själv!!!

Självförvållad sömnbrist, resultat av envishet!
Mindre än fyra timmars sömn inatt tack vare den briljanta idén jag kom på hur jag skulle få plats för kommande projektet Månadsbilden 2009.  Bara för att idén skapas är inte det värsta över. Sen ska jag sitta och plura i timtals och läsa guider hit och dit för att inte behöva fråga någon om hjälp utan klara av det på egen hand.
Satt vaken fastspänd med datorn i knät tills klockan var halv två och jag äntligen kunde vara överrens med mig själv om att fortsätta idag istället. När klockan ringde halv sex ville jag bara sova och det var det enda jag fokuserade på när barnen väl kommit till skolan - soova! Men ikke.. när jag kom in från att ha lämnat dem vid bussen så råkade jag ge datoren en blick och det var kört. Men nu tror jag att jag lyckats till slut.
Testbloggen har uppdaterats varm under morgonen och jag har bestämt mig för att vara nöjd nu.

Resultatet kommer lite senare när jag bestämt naturmotiv för just denna bild som skall tas en gång i månaden. Syftet är att man sedan kan se årstidernas skiftningar under årets gång. Kul tanke, ska försöka iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari