Konkurs?

Målad och klar för idag.. tog ganska precis två timmar att måla det som kunde målas för idag. Mycket bra tajming. På fredag kan jag hålla på en fyra timmar och då kommer jag klara av två strykningar under den tiden. Sen tror jag nästan att det är klart :) Tycker allt det blir fint jag!!

Nu var den där tråkiga radiotjänsträkningen betalad för denna gång. Usch säger jag bara. Är det värt 521:- kvartalet för att ungarna ska få se på Bolibompa och Barnkanalen. Skitpengar, känns så onödigt.

Idag förresten eller snarare i morse bokstavligen drog William ut en tand till. Ser så rått ut när han gör det men lika bra den åker ut när den är halvvinglig. Tanden trycker säkert på underifrån dessutom. Inte så många tänder i överkäken nu, tur han fått en av sina framvuxentänder :p Tandfén är på väg mot konkurs om han ska hålla på i den här takten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari