Lön :)

Natten gick bra energimässigt. Var bra slö när jag kom dit eftersom jag hade sovit en stund innan under kvällen.
Dygnsvändningen är bra de nätter jag jobbar men hoppas jag kan fippla tillbaka när jag går på långledighet till morgonen.
Vaknade av egen maskin halv två idag. Kan det ha varit lönespecen på hallgolvet som var dragande orsaken kanske. Hade inte en susning hur jag skulle hamna den här månaden med OB osv. så var som vanligt en viss spändhet när man sprättade kuvertet. Idag är jag glad, glad och nöjd. Fick ut 2000:- mer än jag hade räknat med och plötsligt har den här pissiga månaden faktiskt vänt till att jag nu tom ska kunna spara några slantar istället för att vända femtioöringar för att kunna köpa mjölk. Härligt när det blir så oväntat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari