Nattaktiviteter..

Sitter nu och väntar på samtal från ungarna som alldeles strax bör vara framme vid skolan, på egen hand :)

Den här morgonen var lite grinig. Jag förstår om Kevin var övertrött eftersom han nog inte somnade förren 22-tiden igår kväll, trots att han legat sedan 20. Vet inte vad det är för period han är inne i nu men sedan jullovet är det tok omöjligt för honom att somna om kvällarna. Är inte trött är hans ursäkt, men på mornarna låter det annorlunda.. jag är så tröööött, ooorkar iinte. (Nu ringde K, framme vid skolan och allt var bra :)) Hade varit bra om vi fick vänt tillbaka dygnet för honom det snaraste. Fast i fredags var han tokilsk hela dagen över att jag inte hade väckt honom på morgonen då jag lät honom sova när han ändå skulle vara hemma från skolan. Men ne, upp skulle han..

Skrev ju igår om hur Kevin lever runt i sängen. Trodde inte det kunde bli mycket värre än den bilden jag la ut men se här. Så här såg det ut igår kväll..



Inte konstigt att ungen inte är utvilad när han vaknar om han grejjar så när han sover..

Ute är det förresten mörkt och väldigt väldigt blåsigt- Fför att smaska till det hela kommer det duschar av finfördelade regndroppar i vindbyarna. Tycker det är rätt mys att kunna sitta inne.





Kommentarer
Postat av: Björn

Haha... den klassiska foten-i-ansiktet-posen :D

2009-01-12 @ 12:21:30
URL: http://bjornnastet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari