Rabattkoder

Här kommer ett tips..
När jag handlar via nätet eller postorder tycker jag om att använda mig av rabattkoder. Man får helt enkelt mer för pengarna. Skulle man även få med en bonussak är det nästan som julafton.

När jag är i handlingstagen brukar jag ta en kik in på Rabattkod.se ifall det finns något lämpligt tillgängligt erbjudande.

Idag när jag skulle handla reakuddar att ha i mina nya kuddfodral till sängen så var Ellos det billigaste alternativet. För att komma upp i ordersumman 200:- fick jag lägga till en skjortblus och ett par ankelbyxor till moi. Fann ett erbjudande om 50% på dyraste varan + fri exp.kostnad + fri frakt så i slutändan hamnade jag på 220:- för dessa klädesplagg tillsammans. Så det ska vara :)

 

Blir nog bra när de ljumma vårvindarna anlänger :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Skjortan var superfin :D:D Och tack för tipset!

2009-01-12 @ 19:58:03
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari