Rätt nöjd..

Hämtade ut mitt Ellospaket igår..

Skjortan som jag trodde skulle bli bäst blev okej. Den funkar men tyckte att den satt något knepigt över bysten, men säkerligen en vanesak så det blir nog bra till slut.

Men byxorna.. wow!! De var hur finemang som helst. Jag som har såna komplex för mina skitben men dessa gjorde att det såg bra ut. Annars har jag aldrig några sommarbyxor som jag upplever som somriga utan att de känns olustiga att använda. Dessa kan jag använda både till vardags och till lite finare tillfällen, både varm som kyligare dag.
De kostade 149:- så ska ta och beställa ett par svarta också så har jag två kanonbyxor till sommaren som kan kombineras med alla de möjliga överdelar. *glad* :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari