Rubbning..

Den här natten var ingen höjdare sömnmässigt sett. Troligtvis hade kroppen svårt att ställa om sig efter helgen och sovandet fram till 16 hjälpte nog inte till. Om jag har tur kan jag nog ha uppnått fyra timmar inatt. Det mest onormala var hur jag vaknade av klockan 05.30 och sedan var vaken. I vanliga fall brukar jag somna om direkt efter jag tryckt på snoosen.

Något lockande att somna en stund nu men det lär inte hjälpa mig ikväll.. bättre att göra slut på energi under dagen och somna utmattad ikväll. satt på kaffet och ska snart packa mig ut i köket och göra lite gröt. Gröt är det vi har hemma, behövlig handling i eftermiddag.

Ja dagen lyder som följer. Lite frukost och sedan dusch innan jag ska tralla mig bort till grannområdet och påbörja hallmålandet. Hinner inte så mycket idag men två timmar ska jag nog få till. När barnen slutar skolan ska jag möta upp dem och ev. gå och fira syster i efterskott innan vi har möte på bup 15.15. När vi kommit därifrån ska vi äntligen handla lite, thank god för danske bank som pytsar ut pengarna den 19:de istället för den 20:de. Ja efter det är det inte så svårt att gissa sig till att det blir middagsstök och sen är det kvällen igen. Trött då förhoppningsvis. Är jag redigt trött kan jag ta och lägga mig för natten redan när barnen ska sova, istället för att sitta uppe några timmar till.

Men nu ska det skapas en skål havregrynsgröt med överdrivet mycket lingonsylt på.. Glöm det!! Hade visst ätit upp lingonsylten så blev överdrivet mycket äpplemos på istället. Duger det med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari