Sova kan man göra när man blir gammal..

Trött var jag efter dagen som avlöst moment efter moment utan vila däremellan.
Morgonstök, måleri, blomsterlandet, apoteket, disk, fotbollsträning, middag, mer disk och sedan välbehövlig duns ner i soffan för att se på Revolutionary Road med syster.
Nu är klockan snart två och allt har växlat. Jag är inte trött, shit vad jag vänt på dygnet det här året. Funderar på att gå och byta gardiner på ungarnas rum. Kan nog klara det utan att väsnas för mycket. Känner mig ändå för rastlös för att gå att sova.

Barnen campar i vardagsrummet inatt. Vi bäddade ner dem där när vi satte på filmen och båda två slocknade snart. Idag kändes det som en riktig myskväll.

Tog en del kort på W:s träning men osäker om det blev okej resultat.. orkar inte ladda in dem nu ändå så skitsamma. Ute blåser det ganska så hårt och emellanåt yr det ner lite snö från de orangea stadsljusfärgade molnen. Tyvärr tror jag ej den stannar kvar, alldeles för många plusgrader ute..

En sak till.. radioreklam är förbaskat tråkig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari