Spöken med klåfingrar..

Ja den här dagen har gått fort.
Sov dåligt igår och hade en ovanligt ansträngande natt vilket nog gjorde sitt till att jag idag vaknade 15.45. Vid den tiden gick solen ner så för mig har det varit natt i över ett dygn.

Ganska omgående efter jag vaknat fick jag besök av Ronny som var i stan. Lite kaffe och prat tills strax innan halv sju då han fick fara till D. Har sedan dess ätit lite nudlar och laddat in korten jag tog igår. Att det är extra aktivitet här hemma är inget nytt. Spökena har jag vant mig med, de skapar enbart trygghet. Men en sak tänker jag inte gå med på.. det är när de pillar på min kamera!!! Två gånger de senaste dagarna har jag kommit in i vardagsrummet och kameran står påslagen. Knappen är på On och kameran har fått stänga av sig automatiskt för att spara energi. Är det något jag har koll på så är det att den stängs av ordentligt, men ändå står den sedan på On.
Skärpning.. visst, min kamera är fin men back off!

Nu ska jag snart till jobbet igen. Innan dess är jag i behov av en dusch..


Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Mums, blev jag sugen på kaffe =)

2009-01-17 @ 20:31:36
URL: http://finest.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari