Tandlossning

Lille Wille Tok skrek till vid kvällstandborstningen. En tand var lös, hur vi nu kunde missa det i morse. Skrutt tog ett ordentligt tag och bara sådär drog han ut den. Hur enkelt som helst och ingen kinkighet alls. Så vi löser problem, vi åtgärdar dem :p Hur oväntat för mig det nu blev.
Nu ligger den lilla tanden i ett glas med vatten i väntan på tandfén. Jo hon kommer nog ska ni se. Det jag oroar mig för är att jag utan att tänka mig för går förbi detta glas och sedan häller ut innehållet i vasken och ställer ner glaset i diskhon. Ja det har hänt förr, två gånger. En gång fick jag rota i avloppsrören, fick fram den som gott var.. juck för att pilla där utan någon belöning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari