Yuck, IFL och Mössa..

Dålig uppdatering nu.. Förkyld rejält igen. Inatt glömde jag nässprayen hemma och självklart tätade det till sig ju längre det led. Ingen halsont som tur är men den klassiska äckelhalskänslan har infunnit sig. Natten gick bra och fick tom sett lite av IFL i brist på UFC. Nu hejjar vi på Condorerna, pappa Keno och jag :) men måste säga att skillnaden mellan de båda är enorm. IFL kommer inte upp i UFC klass, allt går långsamt och känns lite mesigare i jämförelse. Men småkul när det är lagtävling.




Fick dessutom en glad surprice ang min borttappade favoritmössa som försvann förra vintern spårlöst. Frågat runt överallt var den kan tänkas vara tills jag nu fick frågat A och visst hade jag tappat den i hans bil någon gång för snart ett år sedan när jag fick lift hem på morgonen. Bad snällt eller barsk hur man nu vill se det, att mössan skulle återlämnas till sin rättmätige ägare. Vet att det är en fin mössa men den hör hemma på mitt huvud!
Han skulle göra sitt bästa för att minnas få med den.. men jobbar man med dementa så smittar det av sig. Jag har hans penna och lika mycket demens inom dessa väggar så får se när vi kan göra ett utbyte.

Sov till två minuter innan klockan skulle väcka mig på eftermiddagen men rätt seg ändå. Enbart lugna aktiviteter tiden som är kvar till jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari