Sömnbesvär..

Inte den mest sömnproduktiva natten i mitt liv.
Efter att ha somnat vackert någon timma när barnen skulle sova igår vaknade jag ganska lagom till D flyg skulle lyfta och höll mig sedan uppe tills jag såg att det hade landat någon timma senare. Fick pratat med Marie om ditten och datten o så blev vi lite uppdaterade från båda sidor.

Men så kommer vi till det där med sovandet. När klockan var 02:30 var jag fortfarande vaken. Ingen alvedon hemma alls och bihålorna/käkarna värkte med full styrka vilket bara fick mig att vilja dänga en stekpanna i huvudet så jag slocknade för en stund. Stekpannemetoden kändes ändå aningens brutalt så fick fundera på annat alternativ. Knacka på granne kändes också rätt uteslutet. Då fanns det enbart en sak kvar som jag försökte förtränga i hopp om att komma på något annat. I badrumsskåpet låg det kvar ett halvt paket av ungarnas alvedonsupp. från det att de var små. Nackdelen var att styrkan låg på 125mg per supp. Ni kan ju själva räkna ut ungefär hur många som krävs för att komma upp i en ok normaldos. Nöden har ingen lag och X antal är nu förbrukade.

Somnade nog framåt tretiden och imorse ringde klockan halv sex. Jag borde vara tröttare men det känns rätt fint. Lite småont i ansiktet ännu men får hålla mig tills sedan då jag måste till apoteket senare idag inför helgen eftersom Williams kräm ej kom med från deras farföräldrar. *suck* Så bara att köpa ny, igen!!
Har ju även smörjt mig själv på fläcken på ryggen och det verkar hjälpa :) Något positivt, peppar peppar!!

För att glatta upp detta inlägg kommer här min Facewarp från igår kväll.. man har inte roligare än vad man gör sig :p



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag bloggade lite på imri och kom till din blogg, den var rolig att läsa!! jag undrar bara om du fortfarande är kvar där och hur det är att jobba för imri som intervjuare, vill gärna söka mig för innan jag ger mej in i något.Skulle vara roligt att höra :)



mch Lisa

2009-01-23 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari