Tinas Måleri AB

Jag slocknade även jag när tystnaden bredde ut sig här hemma. Vaknade med blodsockret nere i fotknölarna. Även Kevin sov när jag kvicknade till, behövdes skolstart med rutiner igen.

Idag gjorde jag en rätt oväntad grej, men riktigt kul.
Jag var över i ett av radhusen här på Helenedal och målade en hall på övervåningen :p
Hade sagt att jag kunde knäcka lite extra som målerihjälp om det behövdes så idag när barnen var i skolan gick jag dit och satte igång. Flöt bra smidigt och efter 4½ timma var jag klar med två strykningar. Jag var nöjd och även barnen som for dit istället för hem efter skolan tyckte också det såg bra ut. Vad jag hoppas blir nog även grannen nöjd, verkade så iaf innan det torkade helt :p Ev. får jag mer måleriuppdrag nästa vecka, om resultatet blev till belåtenhet såklart :)

Är jag ändå hemma när barnen är i skolan så varför inte.. nu la jag några timmar där och fick en slant för detta vilket uppskattas och behövs så väl. Så inget att tveka på egentligen. Det är kul och man blir aktiverad samtidigt som man hjälper till och får en belöning för det. Inga nackdelar alls :)







Man ser litet resultat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari