UFC 94..

Vi har inte ens hunnit in en månad på det nya året men ändå har jag gjort så mycket jag annars aldrig gjort. Så även nu ikväll.

Att jag blivit rätt insnöad på UFC har väl inte undgått så många här utanför. Jag vet.. klockan är nu i skrivande stund snart halv fyra och egentligen borde det vara läggdags. Nu är det så att tv4sport visar UFC 93 där inatt. Iof inte varit någon riktig höjdarmatch än så länge, men tvn står på och jag får valuta för tvlicensen.
Vad jag ville komma till var att på lördag natt är det UFC 94 och det bästa med det är att B.J Penn ska möta Georges St.Pierre i en mästerskapsmatch om welterviktstiteln. Spännande spännande.. såpass spännande att jag för första gången någonsin spelade på odds på Betway.com.
Jag hoppas och önskar så innerligt att Penn sopar till divan G S-P så det riktigt skwätter som i UFC 80.
Skulle jag nu förlora mina femtio satsade kronor skulle nog faktumet att Penn förlorade svida mer än pengaförlusten.
Jag vill ha PPV och allra helst vill jag se det live från Las vegas!



UFC 94


Men nu får det bli sova.. om några få timmar lyfter Donnsen hemåt igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari