Vbg ikväll..

Fick ställa klockan på 9.30 för att orka upp till tvättiden kl 10. Hade inte så mycket tvätt alls utan det var just nya överkastet som behövde genomköras för jäklar vad det luktade illa. Tvättade det i något för varmt för att det skulle få krympa lite och det gjorde det. Innan var det så stort mot min säng men nu blev det mer passande. Nackdelen med tvätt var att det blev så förbaskat skrynkligt. Sträckbänk i en vecka hade gjort susen!
Nu fick jag stryka där det var som allra veckigast men det gjorde knappt någon skillnad. Överkastet förblir skrynkligt. Lagt ut det på sängen och hoppas på mirakel att det jämnat ut sig när jag kommer hem på fredag. Fått diskat, dammsugit, städat fågelburarna och lagat D tröja. Så denna dagen blev ingen slödag till slut.

Åker till Vbg ikväll och kommer sedan någon gång innan 14.30 då barnen kommer från skolan.
Kl 17. får jag en säck med pellets levererad så gojjsen får sin riktiga mat igen, bra tajming precis innan jag ska åka. Funderar på pannkakor nu, snabbt o enkelt.

Slänger in några Gojjbilder från idag..

Wilma först ut..





O så Doris





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari